IF THE MUSIC IS TOO LOUD-



Sitter och kollar på  tyrabanks show med twilight tema, som många andra gillar jag robert, fin som få här i världen.
Igår kväll spenderade jag kvällen med massa trevligt folk, jag kom hem kl 2 och sen sov jag till halv ett på dagen. Det var riktigt skönt. Synd nog försvann ju endel av dagen då, jag älskar att vakna på morgonen och mysa i soffa till tio-elva tiden innan jag klär på mig och tar tag i dagen. När jag var liten kunde jag vakna kl 7, gå upp och ligga i soffan i två timmar och bara vänta på att mamma och pappa skulle vakna. Den orken försvann med tiden, nu för tiden är kl nio den tidigaste tiden på helgerna som jag kan slita mig ur sängen. Nej nu ska jag ut i solen ! Ha det fint .


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

jag såg också på tyras show :D



haha eller jag vet inte, men jag har iallafall börjat tappa hår ;D

2009-05-21 @ 16:36:23
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh! älskar bilden :D vet du vart du fått den ifrån?

2009-05-27 @ 18:30:48
URL: http://wellwhornblazer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0