FREAKING OUT.

Tänk er det värsta som ni vet att göra, som ni lovat er själva att aldrig göra och tänk er att ni ska göra det imorgon.
Så har jag det nu. Jag har lovat mig själv att aldrig sjunga seriöst inför en person men ändå så ska jag göra det.
Imorgon ska jag och min musiklärare sitta i ett litet isolerat rum (tack och lov)  och så ska jag sjunga "hound dog", ni vet med elvis?
Haha, det låter mer och mer konstigt för varje gång jag tänker på det!
 Egentligen förväntar jag mig inget MVG (som han faktiskt har sagt att jag har chans på) bara för att jag vet att jag inte kan sjunga, men det skulle vilja vara kul att veta om jag suger eller inte som jag altid har trott.
Så om jag överlever morgondagen utan att ha helt skämt ut mig ska jag.. äsch vad vet jag men något extra ska jag göra!
Åhh vad jag vill ha fredag då allt är över, då kan jag bara invänta sommarlovet. På fredag ska jag också troligtvis leta skor till sommarfesten med Julia vilket gör att jag ser fram emot dagen även ännu mer.
Okej, nog babblat om det, wish me luck!
Kram

Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack! en canon ixus 70, det är en kompaktkamera :)

2009-05-29 @ 20:30:54
URL: http://abcd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0