UPSIDEDOWN.


Stockholm igår! Nu är jag hemma med ny skjorta(bilden), Sjal (bilden), Kofta och smink och självklart lite skavsår från mina converse. Sprang runt som en tok på stan och försökte hinna med allt som skulle hinnas med. Fikade på "coffehouse by George" med mamma och mormor. Mysigt.
När jag kom hem igår var det Earth our, så självklart tändes stearin ljus istället för lampor och så åt vi nudlar i mörkret: Efter det var jag så trött så att jag gick och la mig tidigt, sov i 12 timmar. När jag vaknade vid tio slog det mig att kl faktiskt var 11. Så glöm inte att ställa om klockan.


Kommentarer
Postat av: jasmin

snygg skjorta!

2009-03-29 @ 22:46:16
URL: http://jasminnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0