Here we go again.

Det var ett tag sedan nu måste jag säga, får väl skylla på att internet på min dator är lite halv knaggligt men det har blivit bättre. Idag har jag varit och handlat för lite av mina födelsedagspengar, jag fyller egentligen inte år förräns på måndag men släkten var här igår och fira så jag har fått lite presenter redan. På stan fick jag tag på ett och annat välbehövligt och nått inte lika nödvändigt men endå. Nu ska jag ta och slänga på mig blåa tights, vit tröja och skinnjacka jag ska nämligen träffa k och t, vi ska kolla på några vänner som tävlar i friidrott.  Ha det fint.


Kommentarer
Postat av: Rosita

Grattis i förskott! :)

2009-03-15 @ 21:34:44
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0