VETT OCH ETIKETT.

Härlig dag idag, vi har lärt oss om vett och etikett i skolan idag inför våran bal/avslutningsfest, bla hur man dansar vals, foxtrot och bugg. Vi har även lärt oss hur man ska torka sig om munnen vid en fin middag och hur man knyter en slips och detta är bara några få av de många saker som vi fick lära oss. Användbart må jag säga ...
Efter skolan tog jag, J och K en runda på stan, träffade lite folk och sedan blev det fika.. i en och en halv timme typ.
När man inte har läxor och skola, får man ju tid till så mycket annat härligt så som fotboll kompisar och onödiga fikastunder på stan. Underbart.  Nej nu ska jag testa och göra min frisyr till festen på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0