Friday at home.

Bilder: Lundlund.com

______________________________________________________________________________

Efter några helger med tjejerna tänker jag idag vara lite soffpotatis här hemma i värmen. Just nu kikar lite halft på lets dance och lite halft på datorn. Jag blir verkligen road av Carl-Jan, ni vet den charmiga överklassgubben? Han är så gullig när han trampar runt på golvet och försöker dansa. Haha hur som helst hejar jag på gubben bara för att han är så satans charmig. Blondinbella åkte ju tydligen ut förra veckan, vet inte om jag trodde på att hon skulle komma så långt egentligen men jag tycker ändå att det var lite roligt att kolla när hon dansade, hon såg lite nervös ut när hon trippade runt på dansgolvet. 
 
Upptäckte idag att min lilla silvriga mobil är spårlöst försvunnen! Jag är helt säker på att den är någon stans i huset men senast jag såg den var den urladdad på batteri, så det går inte direkt att ringa på den och höra var den är. Hoppas jag hittar den lilla rackaren snart. Jag känner mig nästan handikappad utan den, vad hemskt att en liten elektronisk pryl är så viktig för att livet ska funka. Nej nu ska jag leta. Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0