HELG.

Helg igen. Nu är det bara en vecka kvar till fjärllen yey!
Idag när jag kommer hem upptäckte jag att mamma hade fyllt vårt kakfat som jag köpte i julas med en massa chokladpraliner. Där kan man snacka glädje i min värld. Det var precis vad jag behövde så här en tråkig fredagkväll. Tänk vad glad man kan bli av ingenting. 

Imorgon är det alla<3-dag så då ska jag försöka hinna med att köpa underkläder och fika med J&J på stan, sen får jag besök av mormor, morfar och deras lilla hund och efter det blir det förhoppningsvis ett kärleksfilm maraton. Det låter väl lovande.
Söndagen blir ialla fall inte lika kul: Jag ska jobba på en fotbollscup i fem långa timar. Men vad gör man inte för att hålla klubben igång ? Sen blir det ju Beck, my favorit. 

Ha det fint. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0