soreness on the forhead.

 

Gudars! Hur snygga skor har inte hm fått in då? Hoppas verkligen att dom kommer till falun.
___________________________________________________________________________________________


Sitter här och tar på mitt huvud, det är ömt efter fotbollsträningen igår. Tydligen har mitt huvud vänjt sig med att inte nicka bollar, jag trodde inte att det var möjligt, men tydligen så. Det sägs ju att man förlorar hjärnceller om skallen utsäts för smällar, så jag undrar inte hur många hjärnceller jag förlorade igår egentligen.
Jag blev ialla fall glatt överraskad idag när jag upptäckt att det låg en veckorevyn och väntade på mig i brevlådan. Så jag har nöjt plöjt igenom hela tidningen. Nej nu ska jag nog kila iväg till konsum och handla. Det är nationellt prov i svenska imorn så tydligen var det bra om man hade med sig nått att äta under dem tre timmarna,blir väl en macka eller nått. Ciao

Kommentarer
Postat av: Lina

gud villka underbara skor!

2009-02-08 @ 12:19:13
URL: http://wiretowire.blogg.se/
Postat av: ellen hyldgaard

skorna är sjukt snygga!

2009-02-08 @ 19:38:49
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0