Tillbaka.

Då var man hemma igen då! Jag har haft en sjukt bra vecka med mycket skratt och härliga dagar i backen. Jag har hunnit med att åka både vessla, snowboard och vanliga slalomskidor.
Just nu sitter jag och föröker ta igen läsandet på alla bloggar som jag inte hunnit med i veckan, dessutom har jag bokat en twilight film på cdon.com, den kommer ut 29 april så jag fick lov att haffa ett ex. Jag älskar böckerna och hann aldrig se filmen på bio så jag fick ju bara lov. Jag låg och sträckläste andra boken i serien när jag var i fjällen böckerna är  rysligt beroendeframkallande och helt klart de bästa böcker jag läst.  Nej nu ska jag väl förtsätta. ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0