NYC



Tillbaka från New York nu ! Vad kan man säga? Jo det var helt FANTASTISKT. Der fanns mycket saker att göra, bra shopping, lite för dyrt dock. VI har gjort allt som man ska göra i New york. Empire state, central park (bilden), sex and the city tur.. you name it! Jag har till och med hunnit att tappa bort min föräldrar. Jag upptäckte då att min kära vän mobiltelefonen var borta och mina föräldrar hade gått i förväg till ett bageri för att dricka kaffe, så där sprang jag runt och försökte hitta dem. Tillslut så upptäckte jag att bageriet låg lite längre bort på samma gata och där stod dem och väntade på mig.  

Idag är det ju Valborg, och till min stora glädje lyser solen. Jag ska iväg på grillkväll med mina kompisar. Det lär bli toppen. Hoppas ni får det bra ! Kram


Kommentarer
Postat av: naomi

fin bild :)

2009-05-14 @ 09:42:23
URL: http://modistiskt.se
Postat av: melissa

åh jag vill oxå dit :D

2009-05-16 @ 16:35:47
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0