12

Sjukt fint hår!

hej på er, jag har haft bloggsvcka nu igen, men allt det här med gymnasie valet, prov, läxor och att vara människa samtidigt har gjort att bloggen har fått stått tom. Men nu hoppas jag ha lite mer tid på dagarna!
Har kommit på att jag inte har handlat på ett tag nu, så jag har faktiskt fått ihop en bra summa med pengar och därför vill jag ta mig en tur till stockholm. Jag ska försöka få med mig en kompis, det brukar sluta med att vi blir tio pers som vill åka, kul men jobbigt samtidigt, 10 viljor går ju inte alltid ihop. I alla fall så längtar jag efter att kunna handla på Beyond Retro, Monki och alla andra affärer i vår fina huvudstad. Så det blir nog en resa dit nån helg framöver. Ha det fint, Ciao ♥




Kommentarer
Postat av: Madde

sv: det här fixar vi Matilda :D

2008-11-12 @ 23:00:22
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0