En outfit som man brukar säga.


Tröja HM man, jeansleggins från vero moda och ugglehalsband från gina tricot.

Shit jag har kommit på att det är vinter nu, var tog sommaren vägen liksom? Det känns ju som att det var sommar för typ bara en vecka sen. Börjar man bli vuxen när man känner att tiden bara springer ifrån en ? Eller har man helt enkelt ett toppenliv ?
Inte vet jag. Men i alla fall så blickar jag framåt nu, snart är det jul och jag vill hinna njuta så mycket som möjligt av denna härliga tid. För jul är så underbart. Glädje, god mat, mysig julshopping, julpynt, julklappar och allt vad julen innebär, ja jag ser fram emot det och man har redan börjat känna av det. Underbart. Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0