dagen

älskar den här parfymen från jennifer lopez. platinum heter den.
 

Jag har haft en rätt omtumlande dag i dag, börja med att jag tjänade en hundring gratis, det var ju så att jag hitta en hundralapp i korridoren i tisdags, eftersom jag är ärlig lämnade jag in den till min lärare som skulle kolla om det var nån som hade tappat den. Men icke sa nicke, så idag fick jag den, det är jag jätte glad över kan jag säga! Sen hade vi musiklektion, det visade sig att det var den sista musik lektionen på hela terminen så våran lärare ville prata med alla en och en. När man kom in till honom visade det sig att man skulle spela och sjunga lite för att visa vad man kunde, gissa om jag balla ur ? Min sångtalang är lika med noll och senast jag spela gitarr var väl, för tre år sedan. Sluta med att jag fick spela halva broder jacob. Men nöjd är jag endå, fick trots allt vg tillslut. Jag älskar att lyssna på musik, men någon talang har jag inte.
Nu sitter jag här med en fet förkylning hoppas det känns bättre imorgon. Massa kramar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0