If I ain't

Ibland känner jag att jag bara väntar på att något ska hända. Jag lever mitt liv i stunden men jag drömmer som ett fån om att få vara med om något speciellt. Typ resa iväg själv, prova på olika saker. Men samtidigt är jag så feg. Jag vågar aldrig chansa för att jag är rädd att misslyckas. Jag har varit så himla nära att boka språkresa men fegat ur. Jag önskar någon bara skulle kunna komma och skaka ur alla dem egenskaperna hos mig.
 Just nu drömmer jag om gymnasiet. Hur det ska bli, kommer jag att få träffa några nya människor? Få någon sorts ändring på mitt liv? Trots att jag trivs med min livssituation just nu känner jag ändå att något fattas, jag bara känner att jag vill vara med om något speciellt, få prova på något. 

Eller så är jag helt enkelt bara en fånig drömmare som tror på alla sagor, om att livet kan erbjuda allt.. Men hur ska jag egentligen veta ? Jag är ju bara 15 år än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0