GUD. NU ÄR DET EN DAG KVAR.





Gud. Nu är det bara ett dygn kvar av det här året. Jag borde skriva mig ett par nyårslöfte, det är en tradition som jag har men aldrig fullföljer. Förra årets löfte var att få bättre självkänsla och tro lite mer på mig själv men jag vet inte om jag har blivit så himla mycket bättre på den punkten. I år ska i alla fall en av min löften vara att träna mer, inte för att jag tränar dåligt men jag älskar att träna och jag känner att jag mår så himla bra av att göra det så rutinen måste följas helt enkelt. Jag vet att året som kommer innehåller en hel del förändring, tex så ska jag börja gymnasiet och det känns faktiskt ganska stort på något vis så det känns bra att sätta upp lite regler som ska följas, skriva av sig lite så att jag känner mig trygg. Året som har gott kan väl sammanfattas som ett ganska lugnt år inte så mycket förändringar, men ändå så har saker förändrats. By the way visst är bilden ovan rätt fin? Ett av mina nyårslöften borde vara att fota mer.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0